Tworząc ponad 16 lat temu markę MZ, od początku towarzyszył mi szereg ambicji z tym związanych. Od samego początku dwie z nich były silnie do tego stopnia, że nie dość, że położyliśmy wraz z naszym zespołem wyjątkowy nacisk na ich spełnienie, to jeszcze uczyniliśmy z nich dwa (z trzech) filarów naszej działalności. Mało tego, stworzyliśmy dzięki nim coś,… Czytaj dalej Z cyklu: „Historia pewnego partnerstwa“ – Seeking Health (case study)
Akcje MZ-Store SA remedium na nie tylko niepewne, ale i zgubne inwestycje w czasie pandemii?
Posiadacze lokat bankowych przeżywają obecnie wyjątkowo trudny okres. Podobnie jak i osoby posiadające oszczędności, które dopiero nosiły się z zamiarem ulokowania ich w ten sam tradycyjny sposób, a więc „wpłacając na procent“ do banku. A to właśnie z powodu oprocentowania tychże lokat, które obecnie jest niemal zerowe. Pełny obraz strat Z sytuacją tak niskich stóp procentowych zmagamy… Czytaj dalej Akcje MZ-Store SA remedium na nie tylko niepewne, ale i zgubne inwestycje w czasie pandemii?
CEO o SEO, czyli najważniejsze podsumowanie naszych osiągnięć w sieci
W kwietniu tego roku, już po raz kolejny został opublikowany ranking „E-COMMERCE W POLSCE 2021. Sklepy z najlepszym SEO“. Jego autorzy z firmy Senuto, stworzyli go na podstawie analizy wyników z roku poprzedniego (2020), której poddali wszystkie namierzone przez siebie sklepy internetowe w Polsce,a więc łącznie aż 87 489. W tym oczywiście naszą platformę e-commerce, której szczegółowe wyniki… Czytaj dalej CEO o SEO, czyli najważniejsze podsumowanie naszych osiągnięć w sieci
Covidowy sztorm, a siła (charakteru) naszych klientów
Rok 2020 zapisał się w historii jako rok pandemii koronawirusa, a także chaosu, jaki wywołała ona w globalnej gospodarce. Obecnie, w roku 2021, sytuacja wydaje się pomału stabilizować, choć przed nami wciąż wiele niepewności. Nie taki diabeł straszny Jako że od kilku lat skupiamy swoje działania już nie tylko na rynku polskim (od 2005 roku),… Czytaj dalej Covidowy sztorm, a siła (charakteru) naszych klientów